Laat de vakantie maar beginnen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Grit en Steef - WaarBenJij.nu Laat de vakantie maar beginnen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Grit en Steef - WaarBenJij.nu

Laat de vakantie maar beginnen

Door: Steef en Grit

Blijf op de hoogte en volg Grit en Steef

17 April 2009 | Nederland, Haarlem

Hallo allemaal,

We staan weer in de startblokken! We vertrekken zaterdag naar Jordanie!

We beginnen in Amman en zakken dan af naar het zuiden langs de dode zee, Dana, Petra, de Wadi Rum woestijn en Aqaba.

We proberen jullie weer op de hoogte te houden van de reis via deze site. Op 2 plaatsen verwachten we even geen contact meer te hebben met de bewoonde wereld omdat we dan in ‘the middle of nowhere’ in tenten kamperen (of creperen) ;-)

Tot mails!

Groetjes,
Grit en Stephanie

• 18 April 2009 - 17:02

Jannie:

Hoi Jordanezen!

Jullie zitten nog in het vliegtuig als ik dit bericht mail. Het was een fijne thuisfrontdag; veel mensen gesproken en als toetje Bert! Dat doet een moederhart goed! Maar ook jullie vakantie doet mijn hartje goed. Heb je mijn berichtje nog gehoord Grit? Ga na veel drukte op de werkvloer maar heerlijk genieten!
    Groetjes en liefs,
    Mam/ Jannie

• 18 April 2009 - 18:45

Jan En Joke:

Fijne reis en doe voorzichtig, please.

• 19 April 2009 - 08:13

Jp:

Hoi wereld reizigers,

Goede reis gehad ???

• 19 April 2009 - 14:35

Nathalie:

Ahlan ocht & sihr!

Vakantiegangers! Hoe bevalt het in Jordanie? Hebben jullie een goede reis gehad? Niet teveel van de falafel snoepen he? Jullie moeten ook trouwens echt de Jordaanse shoarma proberen. Zoooveel lekkerder dan in NL.

Nou geniet van jullie mooie reis en doe maar de groetjes aan Abdullah en Rania! ;)

sabahoelkhayr!

Nathalie

• 19 April 2009 - 17:46

Mam Ineke:

Hallo reizigers,

Alles goed, al falafal ontbijt gegeten met lekkere erwtjes. Fijne reis !!

groetjes
    mam