Halverwege - Reisverslag uit Havana, Cuba van Grit en Steef - WaarBenJij.nu Halverwege - Reisverslag uit Havana, Cuba van Grit en Steef - WaarBenJij.nu

Halverwege

Door: Steef

Blijf op de hoogte en volg Grit en Steef

17 Maart 2008 | Cuba, Havana

Hola amigos!

We zijn al in Camaquey en hebben dus al een heleboel plaatsen gezien. De rit naar Pinar del Rio begon uitstekend: we zaten op de autopista maar voor we er erg in hadden, hadden we bijna de zuidkust bereikt...foutje, verkeerde autopista. rijden is hier inderdaad een avontuur: wegen houden opeens op, gaten in de weg, geen bewegwijzering en alles wat je in nederland niet op de weg aantreft vind je hier wel (honden, kippen, geiten, fietsers, paard en wagen, tractoren, automonteurs liggend op de weg...). maar tot nu toe hebben we het zonder al te veel problemen allemaal weten te vinden.
Vinales was erg mooi en we hebben daar een mooie wandeling gemaakt langs tabaksvelden. Daarna hadden we een heerlijk hotel in Soroa en Cienfuegos. In cienfuegos heeft chavez gelogeerd in ons hotel.
Daarna hebben we trinidad bezocht. Dat is een mooi oud plaatsje en we zijn daarvandaan naar het strand gereden wat ook heerlijk was (water van 28 graden...)
Nu hebben we een korte stop in camaguey en morgen rijden we naar Santiago de Cuba.
Groeten uit een zonnig en warm Cuba!
Hasta luego!
Jaap, Ineke, Grit en Stephanie

• 17 Maart 2008 - 22:39

Rine Van Veldhuizen:

Veel plezier voor de tweede helft. Het is hier kil en schraal.

Rien van Veldhuizen

• 18 Maart 2008 - 10:18

Nathalie:

Hallo oudjes, muts en fruk!

Alles goed hier. Met de katten gaat het goed. Het weer is afgezien van zaterdag slecht, vandaag valt het ook wel weer mee.

Mooie foto's! Nog veel plezier de 2e helft van de reis.

Groetjes, Nathalie xx

• 18 Maart 2008 - 12:54

Tea Vos:

Leuk om weer mee te genieten van jullie reis. Wat lijkt het mij heerlijk om weer eens zonder jas enz. naar buiten te kunnen. Nog fijne dagen!
    Groetjes,
    Tea

• 19 Maart 2008 - 08:18

Andrea:

als je een beetje mee kan gaan in de zuid-amerikaanse mentaliteit is het natuurlijk heerlijk!